Translater

2010. április 15., csütörtök

Született tehetség

Dor szerint megérdemlem ezt a díjat :))) és én ellenvetés nélkül el is fogadom (ezt is kell tegyem a szabályok szerint) :D
A díjhoz kapcsolódó szabályok:

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
5. Megnevezek 6 másik blogot, akiknek továbbadom a díjat.


A teszt:

  • Név: Krizsanyikné Simon Orsolya Ágnes
  • Becenév: Orsi, Osli
  • Lakhely: Budapest
  • Születési hely: Tatabánya
  • Magasság: 158 cm
  • Névnap: október 21.
  • Foglalkozás: eladóként dolgozom, de fényképész és számítógépes szoftverüzemeltető bizonyítványom is van, és elvégeztem egy boltvezetői tanfolyamot is
  • Testvérek: két húgom van.
  • Anyanyelv: magyar
  • Beszélt nyelv: angolul próbálkozom. Érteni jobban értem, mint beszélem, és írni és olvasni is jobban tudok :D
  • Gyűjtemény: Rengeteg szakácskönyvem van, meg jó pár Stephen King is sorakozik a polcokon. Ezen kívül családi fotók ;)
  • Kedvencek: nincsenek háziállatok, szerintem nem panelbe való az állat.
  • Cipőméret: 38 (mindegyik terhességem alatt nőtt 0,5 számot a lábam)
  • Iskola: Bárdos László Gimnázium
  • Zsebpénz: ami marad ;)
  • Álom: a legelérhetőbb egy DSLR fényképezőgép meg kiegészítők hozzá.
Akiknek továbbadom a díjat: Ányi, LaceE, Kovaxka, Beszteri, Arenn, Tinci

Nincsenek megjegyzések:

Keresés ebben a blogban

Miner kereső