Translater

2009. augusztus 24., hétfő

Őszi falevelek - pirosak, sárgák, zöldek

Tavaly látták a gyerekek a Kipp-kopp a hóban című mesejátékot. Napokig ezt a dalocskát (illetve részletet) hallgattam tőlük. Ezt énekelték a kis gesztenye-babák.
Őszi hangulatot hoz Rebecca új készlete is a Fall-ing for U. Már kapható a MLAS boltjában, ráadásul ezen a héten féláron.Az oldalam, amit a készlettel csináltam pedig ilyen lett:

A fényképet én csináltam tavalyelőtt útközben az óvoda felé. Készült olyan is, amin a gyerekek rajta vannak, majd mutizok olyat is, de még csak ezt lehet. Nagyon tetszettek a készletben a papírok, ezért mutatok belőle többet is. Olyan, mintha merített, kézzel készült papírok lennének.

Más:
Cicurkától és Gigitől ismét megkaptam a limonádé díjat. Köszönöm a frissítőt. Mivel ezt már régebben is megkaptam, most nem osztogatnék név szerint, de ha te, kedves olvasóm még nem rendelkezel vele, már viheted is. Örülök, hogy nálam jártál :)

3 megjegyzés:

eralilla írta...

Nagyon szép lett ez a leveles oldalad is. Már Rebeccánál megcsodáltam.

Rucola Designs írta...

Csodás ez az oldal a gyönyörű papírrétegekkel! Imádom az ősz színeit. :)

LaceE írta...

Nekem is tetszik a fotó is meg az oldal is :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső