Translater

2012. július 3., kedd

Vidéki nyár


Country Summer. Ez Eva legújabb készletének címe. Bár fotóim a betondzsungelben készültek, a házunk előtt a játszótéren, Tündi ruhájának mintája remekül passzol a készlethez és a témához is.
A Cewe múlt heti feladata a pacsmagolás volt és én összekötöttem a CT alkotást a kihívással. Igaz, így pár nappal a megjelenés előtt már mutogattam a készletet, de nem bírtam kihagyni, olyan jó párosításnak tűnt.
Az első oldalam lépésről lépésre Krissz tutorialja alapján készült, a másodikat viszont kicsit megvadítottam pár odafestett ecsetvonással is. Ezt úgy csináltam, hogy a maszkolt fotó réteg alá 2-3 színes maszat réteg is került. A színeket Tündi ruhájának mintájából vettem. Így egy kicsit vadabb, lendületesebb lett a kép és nekem jobban tetszik, mint az első, bár az is jól sikerült szerintem és Tündi szerint is.


Mutatom is miről van szó:



A készlet kapható a Digital Scrapbooking Studio boltjában, most még akciósan!

Nincsenek megjegyzések:

Keresés ebben a blogban

Miner kereső