Translater

2012. június 11., hétfő

Nyaralás kétszer


Két korábbi nyaralós fotóval készült, de friss oldalt hoztam. Az apropója az, hogy újra kapható Ildi  Cinque Terre és a Tuscan Sun készlete, csak most a DeviantScrap boltban. 
A facebook-on olvastam, hogy többen is kipróbáltatok egy tutorialt Scrappie Irene-től és nekem is nagyon megtetszett.  A leírás alapján csináltam első oldalam. Az idézet a CITATUM-ról van:

Mindig is nagyon szerettem a Balatont. Csak úgy, elvárások nélkül, önmagáért. A tónak sosem mondtam, hogy barna legyen, vagy szép kezű, mert akkor fogom csak igazán szeretni. Nekem a Balaton mindig csak a Balaton volt, szürkéskék és zöld, nyugodt és dühös, lágy és izgalmas. Gyönyörű. Nem akartam én tőle semmit, csak szeretni. Hűséges voltam a Balatonhoz, mert sosem ígértem neki semmit. Nem használtam nagy szavakat, nem esküdöztem, nem is kötöttem hozzá magam. Csak szerettem.
 Az oldalamat meg én szeretem, biztosan készül majd még ezzel a technikával másik is. A gyerekek is ájuldoztak tőle.
A második oldalamnak is története van. Két éve Vajtán nyaraltunk és két "medence" volt az udvaron. Az egyik egy kb. fél méter mély jakuzzi, a másik egy viszonylag nagy méretű kerti medence. Ez kb. egy méter mély volt. Zolinak nem ért le a lába és az úszógumival is félt egy kicsit benne, így mindig pátyolgatni kellett valakinek. Itt épp Levi vette kezelésbe. Annyira aranyosak ahogy összebújnak, ölelik egymást, imádom ezeket a fotókat!
A háttérpapír eredetileg sötétkék volt, de a mintája nagyon megtetszett, ezért átszíneztem sárgára. Bocsi Ildi. :) A két macska viszont kihagyhatatlan volt, szerintem, ezért köszönet és hála. :D

1 megjegyzés:

Margó írta...

Szeretem a fotóidat, oldalaidat!:-) ... és az idézetet is!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső