Translater

2012. április 30., hétfő

Egy csokor bogyó


Kívánságra alkottam most. Többen is kérték a CT tagok közül, hogy legyen egy zöld-rózsaszín készlet tele finom eperrel. Nem csak epret, de kis málnát és cseresznyét is tettem bele, hogy ízletesebb legyen. 
A készlet tegnap jelent meg az SBE-nél és ma estig még akciós.



I made this kit because my CT members asked me. They wanted a kit with berries and green-pink colors.
You can buy it at the SBE store and on sale until Monday evening.



Megvásárolhatod külön az elemeket, a papírokat, az alphát és a teljes csomagot egyben.
Az elemcsomag és a teljes pakk tartalmazza az alphát is és egy címkecsomagot is.
You can buy only the elements, the paper pack, the alpha and the pageset.
The element pack and the pageset are including the alpha and a pack with wordlabels.

Mutatom mit alkottak a CT tagok:
Dorsi kettőt is hozott:

 Gólya
 Margó
 Minyutól is kettő

 Treza

A minap belefutottam egy oldalba és nagyon megtetszett, de elfelejtettem lementeni, hogy ki alkotta.
Én a saját oldalam ez alapján alkottam, de mivel nem tudom belinkelni, hogy kitől inspirálódtam, az ő oldalát is bemutatom.
I find a page and I fall in love with it, but I forget to save who made it.
My page is lifted that page, but sorry, I can't link it. Anyway, I show that page too.


(Ha valaki esetleg tudja, az kérem írja meg, hogy kinek az alkotása ez a gyönyörűség. Köszönöm)
(If you know who made this beautiful page, please write me in a message. Thanks.)

Nincsenek megjegyzések:

Keresés ebben a blogban

Miner kereső