Translater

2012. január 13., péntek

Karácsony után

Ez az első idei bejegyzésem, így szeretnék itt is mindenkinek nagyon boldog, élményekben gazdag új évet kívánni. A mai bejegyzésem apropója, hogy újabb blogvonat indul, a Cewés közösség tagjai alkottak megint maradandót Beedee szárnyai alatt.
Az After The Christmas blogvonat kigördül a nyilvánosság elé:
Én is hozzátettem magam mini-készletét, ami így néz ki:
És akik részt vettek az alkotásban:
1. beedee
2. krisz1972
3. bobita
4. golya
5. krisssz
6. minyu <- innen jöttél
7. Osli <- itt jársz most
8. Kovaxka <- következő
9. Kisnyul
10. Melcsi
11. sandybell
12. bjud
13. rzoe
14. maja
15. dereva
16. Eagleszem
17. Krysty
18. zitz
19. szrjudit
20. Toni
21. bettiee
22. ritacica
Jó töltögetést és kellemes alkotással telő órákat kívánok mindenkinek! :)

23 megjegyzés:

Gólya írta...

Orsi, lehet, hogy én vagyok a hülye, de nem találok letöltési elérést a részedhez! :)

Unknown írta...

Bocsi, rajta volt a képen, de alá elfelejtettem beírni. Most pótoltam. ;)

bjud írta...

Köszönöm szépen! Vittem...

beedee írta...

Nagyon szépen köszönöm, hogy alkottál! Nálam a fa és a madaras "cimke" nagy kedvenc!!!

Melcsi írta...

Én is köszi, nagyon szuper :)...

Unknown írta...

És egy újabb inda! Nagyon szép. Hiába, indamániában szenvedek... Már vittem is, köszi!

Krisz írta...

Köszi ezt az újabb ötletes készletet! Szép napot! A nálam is nyerő! :)

Rucola Designs írta...

Kösziiii! :)

Ritttus írta...

Köszönöm! ez gyönyörűűűű!

Skippy írta...

Töltöm,nagyon szép-köszönöm!

pgmaria írta...

Woooow, a madaras cimke nagyon cuki! Köszönöm!

Margó írta...

Szerintem abba a Top3-ba tartozom, akinek a legnagyobb “szüksége” van erre a befogadó CEWE csapatra. Ahol nem gond, hogy csetlek-botlok a virtuális világban, ahol mindig találok egy kinyújtott kezet, ahol fel sem tudjátok mérni, hogy nekem mennyit jelent ez.
Köszönöm, hogy van a mai világban egy ilyen csapat és ennek a csapatnak része lehetek.
Jelen világunkban nagy dolog az, hogy létezik egy ember, aki befogadja és MEGTARTJA a társakat, amitől a csapattársak is mernek – tudnak egyenként is meghatározó, értékes tagjai lenni a közösségnek. Köszönöm Krisssz, köszönöm Bee és köszönöm Lányok!:-)
Ehhez a blogtrain-hoz, aminek állomásaira örömteli izgalommal most indulok, egy köszönő idézetet szeretnék hozzátenni.
Köszönetképpen, most minden állomáson e bejegyzésem adom át Nektek:-)))

“Emberi közösségünk azon tagjai a leggazdagabbak, akik képesek anélkül adni, hogy a legkisebb mértékben is azt éreznék, nekik kevesebb maradt.”
(Stephanie Dowrick)

Köszönöm Orsi, a sok bátorítást, a biztos társat! ... és köszönöm az állomásodon talált ajándékot, amit máris viszek is magammal! Szeretettel: Margó

sandybell127 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
sandybell127 írta...

Szuper! Vittem köszönettel! :)

Whitefrost írta...

Csodajó, köszönettel vittem:)

krisssz írta...

Köszi, vittem:) Hóemberes gombot imádom:)

Pertine írta...

Vittem én is, gyűjtök mindent ami Osimo ;) Köszi!

Secima írta...

Köszönöm szépen!!!!

Kireva írta...

Hóember nagy kedvenc.Köszi!

RoseAddict írta...

Thank you for your part of this blog train! Köszönöm!

Noko411 írta...

A lovely kit! Thank you for sharing.

Toni írta...

Pazar! Kösssziiii!!!!

szrjudit írta...

Köszönöm, vittem a részed :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső