Translater

2011. október 2., vasárnap

Tökös játék ;)

Októberi játékom védjegye a sütőtök. :) Közeleg a Halloween, amit mi ugyan nem ünneplünk (még), de szerintem sokunknak van varázslós, boszis, szellemes jelmezes képe a gyerekről. Ha mégsem így lenne, de a sütőtököt szereted, hát jöhetsz ebben a témában is, akár egy jó receptet is hozhatsz nekem. A játék lényege: a ScrapDishnél a Bits & Bytes készletek között megtalálod a freebie-met. 4 darab úgynevezett "stacked paper" van a csomagban. Ezek lényege, hogy néhány papír, némi díszítéssel előre el van készítve. Neked a dolgod egy kicsit felturbózni az oldalakat. Menj a boltba, töltsd le a készletet, tegyél rá fényképet, még díszítést kedved szerint, majd töltsd fel egy galériába vagy a blogodba. Utána gyere vissza, és ehhez a bejegyzéshez linkeld be az alkotásod. (Ha nem a kép címét, hanem a blogbejegyzést vagy a galériában a kép helyét adod meg, akkor kommentelni is tudom neked.)
Remélem tetszik majd ez a játék is, és megint sok szép alkotás érkezik. A határidő: október 31. A nyertes pedig, szokás szerint, egy 5$-os kuponnal lesz gazdagabb.

7 megjegyzés:

evadraga írta...

Gőzöm nincs, hogy mit fogok csinálni, de a papírjaid csodaszépek! :-) Mindenképpen jövök majd! :-)

Secima írta...

Én sajnos nem találom a freebiet. Lehet, hogy mégsem jó helyen nézem?
PumpkinPatch-StackedPapers by OsDesign 4 darabos papír készletet találtam, de az nem freebie. Help!

Kisnyul / Andi írta...

Köszönöm!

http://kisnyuldolgai.blogspot.com/2011/10/osli-tokos-jatekara.html

Secima írta...

Ma már sikerült letöltenem. Köszönöm a csodás papírokat. :)

Gabi írta...

Nekem is nagyon tetszenek a papírjaid, és olyan szívesen alkotnék valamit. De nem tudom letölteni ... :-( Mi lehet a gond? Muszáj bejelentkeznem vásárlónak a boltba? CSak úgy lehet ?
Köszi előre is a segítséget !

Minyu írta...

Jötteeeeeem. Boooo.
http://kreativ-minyu.blogspot.com/2011/10/osli-oktoberi-jateka.html

Secima írta...

Megjöttem én is. Jó volt alkotni a papíroddal. Köszönöm. :-)
http://macicsalad.freeblog.hu/archives/2011/10/27/Halloween/

Keresés ebben a blogban

Miner kereső