Translater

2010. november 27., szombat

Glamorous Days - New kit and freebie with surprise

Igen, ismét új készlettel jelentkezem. Nagyon izgatott vagyok, hogy fogadjátok, mert úgy érzem sikerült teljesen mást csinálni mint amit tőlem megszoktatok. Nekem nagyon tetszik az új készlet, de remélem elnézitek nekem, hogy elfogult vagyok. :)



A Fekete Péntek akcióban még hétfőig féláron juthattok hozzá a ScrapDishnél.
A címben freebiet is emlegettem. Nem feledkeztem meg róla. Egy gyorsoldal az ajándékom amit a készlettel alkottam, és a csomagban van még egy kis meglepi, amit most nem árulok el, hogy mi. :)

2 megjegyzés:

Krisz írta...

Ez gyönyörű lett! Nekem nagyon tetszenek a színei és a formavilágai is! :)

Secima írta...

Nagyon-nagyon tetszik az új készleted. Annyira, hogy készítettem is belőle egy oldalt és valószínű nem ez lesz az utolsó. A papírok különösen tetszenek. :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső