Translater

2010. február 13., szombat

Fiús játékok

Shayarka legújabb készlete egy közös munka Volshebnicával. Fiús anyukák figyelem! Számotokra kihagyhatatlan a készlet! Ha időm engedi még készítek vele oldalt, már ki is néztem Levi egyik fotóját hozzá.
Most viszont Zotya képét használtam:
 
A készletben levő csíkos póló csaknem olyan, mint ami Zolin is van, és a sapi is jól illett a ruhájához ;)
Én most inkább csak a "focis" elemeket használtam, de vannak benne jópofa autók, szerszámok is. Mutatom az előkét:

 
 
  
  
  
A készlet tartalma:
* 126 egyedi elem (300 dpi, .png format);
* 18 papír (300dpi, 3600*3600/12*12, .jpeg format);
* 3 maszk (.png format);
* 3 Alpha;
* 10 WordArt.
 
Az elemek nem CU készletekből vannak!
Kapható a SunflowerScrap-nál 17-ig 25%-os bevezető áron.

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Klasszis az oldalad! A készlet is bejön nekem nagyon. :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső