Translater

2010. január 12., kedd

Csapatmunka :)

Egyik kedvenc karácsonyi fotómat dolgoztam fel ezen az oldalon, egyben a MLAS Mystery LO Kihívásán is részt veszek vele. Imádom a gyerekeket, ahogy közösen bontják ki a mamától kapott ajándékukat :)

Ráadásul az a megtiszteltetés ért, hogy  neveztek a hét oldala címre is.
S mivel ez az első olyan oldalam, ami 2009-es karácsonyi fotóból készült, számíthattok még újabbakra. :)
Zolikámtól voltam leginkább elájulva, mert akkora lelkesedéssel vett a kezébe minden ajándékot, és a legkisebb dolognak is annyira tudott örülni. Hát igen, felnőtt már ő is ehhez :) Élvezte minden percét az ünnepeknek.Tündikém volt kicsit ünneprontó, mivel pár nappal karácsony előtt kikutatta az ajándékokat, és nemcsak, hogy megleste mit kap(nak), hanem el is mondta a fiúknak. Szerencsére Zoli még ebből sokat nem fogott fel, de Levinek jócskán beleszámított a hangulatába, hogy nem volt meglepetés az ajándék. Még az a jó, hogy ezt csak itthon tudta megtenni a kis boszorkány ;)
Na de jövőre már mi is szemfülesebbek leszünk!

5 megjegyzés:

éva judit írta...

azokért a betükért nagyon oda vagyok,már láttam a képgalériába is:)

Rucola Designs írta...

Nagy gratula neked! Csúcs az oldal, nekem is a betűk a kedvenceim! :)

Tinci írta...

Jót nevettem ezen a történeten! A kis hamis csajszi...
Az oldal nagyon szép lett, imádom a színeit, meg a fotó alá pakolt eztazt.

eralilla írta...

Klassz oldal lett. A történet is aranyos. A kiemeléshez pedig nagy gratula!

Eszter(beszteri) írta...

Fantasztikus oldal, a galériában már írtam! :) Kukk be hozzám egy díjra! :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső