Translater

2009. december 14., hétfő

Editor's choice

Mostanában elhanyagolom a Scrapbookflair oldalt, sajnos már annyi időm nincs, hogy oda is feltöltsem oldalaim, és még kihívásokon is részt vegyek. Elég régen jelentkeztem be utoljára, és most egy meglepi várt. Kaptam ugyanis egy újabb díjat, mégpedig erre az oldalamra:


Nagyon örültem neki :)
EDITOR'S CHOICE. On a regular basis, the Editors of ScrapbookFlair.com will select a scrapbook that's really unusual, unique, clever or just plain fun! Editor's Choice scrapbooks appear on the main Galleries page and have their own Hall of Fame.
Az angolul nem beszélőknek: ez kb annyit jelent, hogy az oldal szerkesztői választanak az oldalak közül, ami igazán szokatlan, egyedi oldalt, és ez megjelenik a főoldalon, és ott villog egy ideig :) és persze a díj kis képét is megkapom az oldalam mellé (amit én most itt alá tettem)

6 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Gratulandusz! Ez olyan klassz érzés, amikor külföldről, vadidegenektől kap elismerést az ember lánya. :)

LaceE írta...

Vagy fia :D Fogadd tőlem is a gratulációt :)

eralilla írta...

Sikert sikerre halmozol. Persze nem hiába! Gratulálok!

Ányi írta...

Ó, de ügyi vagy, gratula-gratula!!!

Kriszta írta...

Gratulálok. Nem csodálkozm, hisz ez nagyon jó oldal. Hogy nem láttam még eddig?

Christine írta...

Nagy-nagy gratula!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső