Translater

2009. november 13., péntek

Just lovely

Ez PrettyPixel új készlete. A papírokat imádtam és a színei is nagyon tetszenek a készletnek. Ezt az oldalt hoztam össze belőle:

Szövegként egy verset írtam rá, a neten találtam, és nekem nagyon tetszik.


Van amikor fáradt virágok
tövén ül meg a csend.
Lehullt szirmok számolják
a gyorsan elmúló éveket.

A vén idő némán megáll,
ha meghallja sóhajod,
hajad szálai között
kócos napsugár oldalog.

Van amikor sápadt fényből
sárga lángcsóva tör elő
és csillagokat rajzol
a földre: múlt, jelen és jövő.

A mindenséget egyetlen sima
kavicsként kezedbe foghatod,
de nem tudhatod soha
mit hoz majd a holnapod.

Van amikor zajos ünnepek dala
úrrá lesz a közönyön,
mindennapok fakó árnya
egy-egy napra elköszön.

Fényes hangok csillogása
hullámzik és körbefon,
mint gyermeket az anyja
ringat, átölel és ölbe von.

Van amikor csendes álom
kínzó vágyat rejteget,
néma sikoly repeszti szét
a legmagasabb hegyeket.

Az ifjúság, könnyű madár
múlt napokon átsuhan,
gyenge kézzel simogatnánk
itt tartanánk boldogan.
/Komáromi János/

Mutatom a készletet is:
Mától egy hétig 25%-os árengedménnyel kapható az ESS boltjában és a MLAS-nél.

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Nagyon szép lett és a vers is szuper! :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső