Translater

2009. augusztus 17., hétfő

Olvasok, tehát vagyok

Kovaxka továbbított nekem egy stafétát. A játék lényege, hogy a jelenleg olvasott könyv 161. oldalának 5. mondatát kell bemásolni.
Pont sikerült egy olyan időszakot kifogni, mikor csak egy könyvet olvasok. Az előzőt két napja fejeztem be, ennek már nekikezdtem, de még nagyon az elején vagyok, ezért még nem olvasok mellette mást.
A könyv pedig, amiről beszélek:
Dr. Csernus: Ki nevel a végén?

A kért mondat pedig a következő:
"Lázad minden olyan norma vagy értékrend ellen, ami a szülő száját elhagyja, mert egy olyan ember, aki hosszú évek kemény munkájával a vándorbéka mélységes feneke alá ásta a saját presztizsét, ne papoljon neki."
Na, én kitettem magamért, egy jó hosszú mondat jutott nektek a könyvből :)

Akikre én is kíváncsi vagyok:
Ányi
Szotyi
Altalena
Rainbow
Krisssz

Aki már megkapta, annak nem kell mégegyszer leírni, hacsak nem kezdett közben másik könyvbe ;)

2 megjegyzés:

eralilla írta...

Ezt a könyvet én is megkaptam még Karácsonyra, de még nem jutottam hozzá. Amúgy Csernus stílusa elég különös, de én egyet értek vele. A Bevállalom könyvére fáj a fogam, de eddig nem sikerült megszereznem.

Judit írta...

Köszönöm a játékot!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső