Translater

2009. július 17., péntek

CT munkák

Rebeccának megjelent legújabb készlete a Sunday Morning Blues. Már megvásárolható a MLAS shopjában:
Lányom tornazárója pont kapóra jött a kék dresszel. Ezt az oldalt készítettem vele:

A másik készlet SkrapperDigitals babygenius készlete. Ha tetszik a SAS boltjában megtalálhatod.

Nagyon tetszett Molee - 1st Grade (első osztályos) oldala. Eszembe jutott, hogy Tündiről is vannak ilyen fényképek. Kapóra jött a MLAS oldalán Kate Designs template kihívása. Ebben a készletben rengeteg papír van, így jó kis színesre tudtam varázsolni az oldalam. Ilyen lett:

És mégegy kép ezzel a készlettel, ezúttal Leviről. A készletben található kockákról ez a kép jutott eszembe, aztán azokból mégis csak egyet használtam fel, de a papírok színe nagyon illett a fotóhoz. Ezt is template-tel csináltam, ezt Kimberkatt készítette :)

2 megjegyzés:

Ányi írta...

Hihi, de jót kuncogtam ezen a képen!
A tornászósat pedig már megcsodáltam a SV-n.
Más: A Kisbéres (:-)) milyen felkésrésre készült? S hol lesz? S mit szóltak hozzá? Mert klafa lett!

eralilla írta...

Képzeld, most néztem Rebecca blogját, s láttam a neved a CT tagok között! Gratulálok!!! (Tegnap láttam én is a felhívását, s jelentkeztem is. Csak túl későn. Legalábbis azt írta, hogy nagyon tetszenek neki a képeim, de sajnos bár betelt a létszáma. S hogy a címemet elteszi, ha esetleg később üresedése lesz. Persze lehet, hogy ez csak udvariassági szöveg, de azért jólesett.) Szóval szép munkákat Neked! Biztosan élvezni fogod, már ezek az oldalaid is gyönyörűek.

Keresés ebben a blogban

Miner kereső