Translater

2009. június 25., csütörtök

Az én kis művészpalántám

Mivel nem kerültem be a szavazásba a Scrapbook.hu 5-ös kreatív próbatételén, gondoltam megmutathatom oldalam. Ezzel jelentkeztem:
Rainbow: festőpalánta

A nagyobbik fiam van rajta, még két évesen. Már akkor nagyon elmélyülten tudott alkotni, és ez szerencsére mind a mai napig megmaradt. Sajnos most az iskola miatt kopni látszik lelkesedése a rajz és más kézműves dolgok iránt :( Nem nagyon értékelik munkáit. Mindenesetre én továbbra is imádom amiket alkot. Hiába, a mi tanulmányi rendszerünk nagyon a földön jár, pedig pont a művészetben elrugaszkodhatna kicsit. Tervbe van véve, hogy Rainbow kihívására is készítek oldalt, és akkor megmutatom mit is tud.

4 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Nagyon tetszik, annyira édes a fiad ebben az elmélyült tevékenységben! Nálam dobogós! :)

Osli írta...

Jaj, nagyon kedves vagy. Bevallom, azért reménykedtem, de a többiek is olyan jókat csináltak. Legalábbis akik bejutottak. Szívem szerint kettőre is szavaztam volna, vagy inkább háromra :D

Kriszta (hozak) írta...

Olyan aranyosak ahogyan így együtt alkotnak! Az oldalad elrendezése nagyon tetszik.

Eszter(beszteri) írta...

Nagyon tetszik az oldalad! :) Jó, hogy megmutattad nekünk!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső