Translater

2011. február 3., csütörtök

Maciszerelem

Elkészültem második nyeremény készletemmel is. Secima kérésére mi más is lehetne, mint macis. A készlet nevét és a színeket is ő határozta meg, és nekem annyira tetszett, hogy nem is akartam rajta változtatni.
A színek a Színtan.hu oldalról vannak. Nagyon megtetszett nekem ez a weblap, máskor is használni fogom.
A készlet a következő színekkel készült: medvebarna, medvecukorfekete, mézszín, mackóbarna, málnaszín.Mutatom is mit alkottam:
a készlet:

csak a papírok:

csak az elemek:
Secima, remélem beválik, és sok örömöd leled majd az alkotásban. Fogadd tőlem szeretettel.
Aki szeretné megvásárolni, az most akciósan, 50%-os árengedménnyel juthat hozzá a ScrapDishnél.

5 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

Ez a készlet fantasztikus lett! :)

Gólya írta...

Ez mesejó lett! SZínek tényleg remekek így együtt....

Eszter(beszteri) írta...

gyönyörű lett a készlet, Orsikám!!!!!!! ;)

Secima írta...

Orsi, ez valami fantasztikus lett! Igazán csodás készletet készítettél és milyen sok gyönyörű maci van benne! Köszönöm szépen.
Már alkottam is belőle. A blogomon megtalálható.

beedee írta...

Gyönyörűséges lett a készlet!!! Igazán macis-Secimás!!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső