Translater

2011. február 16., szerda

Bagolyimádók figyelmébe ajánlom

Egyik kedvenc helyem, a RapsberryRoad Design boltja pár napig zárva volt. Kárpótlásként egy 2$-os kupont adnak a blogjukon a vásárlóiknak és most minden féláron kapható náluk. A CU termékek is! Az utolsó előtti készletükkel már szemeztem, de így most gyorsan magamévá is tettem. Akik a baglyokat szeretik, tuti ugyanúgy ellágyulnak mint én, de természetesen nem csak ezt a készletet tudjátok megvenni.
Hozzápakoltam még ezeket az ingyenes készleteket:
Egyébként nagyon sok ingyenes cuccos van ezen az oldalon, és amikor új készlettel jönnek ki, akkor az add-on pár hétig szintén ingyen van.
A baglyos készlethez van még egy mintás papírkészlet is. Ezt most nem vettem meg, csak mutatom:
A 2$ kupon kódot pedig itt találod. Jó vásárlást!

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Én is bevásároltam már itt. :)

Kisnyul / Andi írta...

Köszönöm, hogy szóltál. Én az eperimádatomat elégítettem ki. :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső