Translater

2010. február 5., péntek

Régi idők emlékére

Rebecca új készlete egy collab BubbleScraps Design-al. A címe: Vintage Euphoria. Ez a stílus kissé távol áll tőlem, és mivel még nem scanneltem be a nagymamámtól kapott képeket, ezért már csak egy témába vágó ötletem volt. Előszedtem a sógoromék esküvői fotóit, és ezek közül választottam egyet. Kicsit öregítettem a fotót, és ezt az oldalt alkottam meg vele:
 


Mutatom a készletet is:
Ha a  CT tagok oldalaira is kíváncsi vagy, látogasd meg Rebecca blogját. A készlet már kapható a MLAS-nél, a szokásos 50%-os bevezető áron, és most egy 12 gyorsoldalból álló készlet is jár mellé ingyen.

5 megjegyzés:

LaceE írta...

Nagyon szép lett az oldalad :) Még úgy is, hogy a vintage távol áll Tőled :)

Rucola Designs írta...

Szerintem neked jól áll ez a stílus (is), a fotót is gyönyörűen öregítetted! :)

eralilla írta...

Ha úgy érzed is, hogy nem a Te stílusod, akkor is nagyon szépet alkottál.

{Hana} írta...

Hát ez nekem nagyon tetszik! Állati klassz oldal lett!! :D

altalena írta...

Ez egy fantasztikus oldal Osli! Imádom ezt a vintage sítlust, olyan szép és elegáns oldal lett!:)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső