Translater

2010. február 2., kedd

Hajvágás

Tündinek ezidáig még nem volt komolyabb hajvágása. Időnként igazítottam rajta picit, főleg azért mert az egyik oldalon valahogy gyorsabban nő a haja, és ezért állandóan féloldalas volt, illetve néha picit vágtam a végéből, hogy ne legyen olyan vékony, töredezett. Most viszont kérte, hogy vágjam neki rövidre. Félve bár, de belevágtam. Azért nem annyira, mint szerette volna, mert ő még ennél is rövidebbre akarta, de tartottam tőle, hogy pár nap múlva meggondolja magát, és visszaragasztani már nem lehet, ugye. Mikor készen lett, azért megjegyezte, hogy még hosszú, de azért kiegyeztünk. Végül nekem is tetszik az új feje :) és az óvodában is mindenki megdicsérte. Egy oldalt is alkottam hozzá, mert azt hiszem ez olyan téma, ami feltétlen scrap-et kíván :)
 
Bel Vidotti Scraps ~ Bear Hug

4 megjegyzés:

icka írta...

Hát én soha nem mernék ilyenbe belevágni(szó szerint), nagyon ügyes vagy Osli! És tényleg tök jó lett! Senki nem mondaná meg, hogy nem fodrász csinálta. Tündi nagyon édes a képeken!

do írta...

Nagyon jó lett! Én egy szimpla frufrut nem tudok levágni egyenesre. Ügyes vagy! és persze az oldal is gyönyörű!

LaceE írta...

Ez tényleg egy igazán jó téma. Király lett. Az oldal is meg a frizura is :)

altalena írta...

Ó de csini lett! Micsoda fodrász veszett el benned... Gyönyörű lett a kiscsajszi:D

Keresés ebben a blogban

Miner kereső