Translater

Google+ Badge

2009. július 25., szombat

In my pocket + egy freebie

Alig vártam már, hogy megérkezzen Rebecca levele, amiben jóváhagyja, hogy megmutassuk a legújabb, hétfőn boltba kerülő készletével alkotott oldalainkat. Annyira remek az új kit, hogy nem tudtam neki ellenállni, és rögtön két képet is készítettem vele. Az egyik fiús, a másik lányos.
Ezt azért csináltam így, hogy lássátok mennyire sokoldalú a készlet.
Az első Tündi oldala:

Gyermekkorunk jelei ottmaradnak életünk helyszínein, ahogy a virág illata is ottmarad a szobában, amit díszített.

A második oldalt Zoli fényképével csináltam. Mint láthatjátok, igazán fiúsra sikeredett. :)
És maga a készlet, Rebecca PSP - In my pocket. Ugye alig várod már a hétfőt, hogy neked is meglegyen ez a szuper készlet? Ne feledd, a MLAS-nál keresd Rebecca shopjában.


És végül ahogy ígértem, egy freebie, ami nem más, mint Tündi oldalán szereplő wa. Akinek tetszik fogadja szeretettel:

7 megjegyzés:

Ányi írta...

Fú, Osli, le vagyok nyűgözve! Nagyon-nagyon tetszenek az oldalaid! Az elsőnek az elrendezése, a WA, meg ahogy Tündi ott áll, a másodiknál meg a csücsökfelhajtás és a csipeszes cucc, szóval, egyszerűen szuper, waaww, de ügyes vagy! Büszke vagyok rád! :-)
A WA-t pedig köszi, már megyek is tölteni! Jó hétvégét, azt hiszem, most elégedetten hátradőlhetsz (majd a kőművesek kitarakítanak maguk után :-))) ).

ilgya írta...

Nagyon nagyon mutatós mindkét oldal! A vidám színei is kiemelkedőek!!!
Köszi a wa-t én is vittem!

LaceE írta...

Nagyon szépséges oldalakat készítettél (már megint):) Felúkítás mellett is mennyi mindenre jut időd :)
Nagyon szuper a WA-od is :) Viszem is :) köszi

Noncsi írta...

Nagyon szép oldalakat készítettél. A fiús oldalnek nagyon tetszik az elrendezése.:)

Gyönyörű a wa, már töltöm is.:)

CreativeBusyHands-Scrapbook Freebies Search írta...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Page 18 post on Jul. 25, 2009. Thanks again.

Kovaxka írta...

Maximálisan egyetértek Ányival!!! Tökéletes pár vagytok Rebbeccával! :)

Digi Free írta...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 25 Jul [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 26 Jul [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

Keresés ebben a blogban

Betöltés...

Miner kereső