Translater

2009. június 29., hétfő

Sunfruits - blogroll beharangozó

És már állomáson a következő vonat.
A téma: Sunfruits - azaz, a nap gyümölcsei.
A scrapbook.hu fórumán már elindult a téma, de ha valaki kívülálló jelentkezne, akkor itt, a blogomon is megteheti megjegyzésben.
És akkor jöjjenek a részletek:
A színpaletta, amiből dolgozunk, a következő:


Kérek mindenkit, hogy a készleteket 300 dpi felbontásban, a papírokat pedig 3600*3600-as méretben készítse.

Lenne egy-két dolog, amivel szeretném kicsit egységessé tenni a készletet.
Arra kérek mindenkit, hogy a mappának a neve az legyen, hogy a beceneve_sunfruits_blogroll
ha valaki külön készít papíros és elemek zipet, akkor még tegye hozzá, hogy _papir vagy _elem
Kérek mindenkit, hogy az egyes részek és a mappák elnevezésekor ne használjatok ékezetes betűket.
Egy példa:

anyi_sunfruits_blogroll_papirok

vagy OsDesign_sunfruits_bananoskeret

A papírra ugyanazt kérném, mint az előzőnél. 5-6 papír. Az elemek számánál nincs megkötés
Persze ha valaki 10 papírt készítene, azért ne fogja vissza magát, csak úgy gondoltam, inkább elemekből legyen választék.
Egyébként nincs megkötés sem darabszámra, sem arra, hogy mit csinálsz. Ha maszkokkal vagy ecsetkészlettel jönnél, akkor gyere azzal.

Még valami, ami változás az előzőhöz képest. Nem kérem a letöltő linket, hanem egy előlnézeti képet és a blogod címét. (ha még nem tudom) Ezt küldheted a scrapbook.hu-n privát üzenetben, vagy az email címemre: osli kukac citromail pont hu
A határidő a nyárra való tekintettel kicsit hosszabb lesz:
Az előlnézeti képet július 19-ig kérem elküldeni. A nyilvánosságra hozatal időpontja: július 20.
Remélem így mindenkinek megfelel, akinek kérdése van, ne féljen feltenni.
Kellemes alkotást mindenkinek!

3 megjegyzés:

altalena írta...

De jó, én már alig vártam a kiírást! Előszőr meg kellett barátkoznom a színekkel, de mikor elkezdtem a papírokat készíteni.. hű nagyon klasszak, nem is gondoltam volna! Inkább az elemekkel vagyok bajban.. de megoldom:D Puszi

Rucola Designs írta...

Jövök én is! Nekem is papírok mennek jobban! :)

Sztrega írta...

Én is jövök! Nagyon tetszenek a színek. A scrapbook.hu fórumán nem sikerült megtalálnom a kiírást, így itt jelentkezek :-)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső