Translater

2009. június 9., kedd

Alkotások a nyereménnyel

Nem bírtam magammal :) Mindjárt 4 oldalt is készítettem az új nyereményemmel. Muszáj megmutatnom őket. Nagyon tetszik amit kaptam, remélem nektek is tetszik amiket alkottam belőle. Az első képen gyerekkori képem vettem elő. Anyuval vagyunk rajta én és a húgom.


A második oldalon én vagyok a férjemmel, ez egyben az ajándékom is a házassági évfordulónkra, ami ma van:
A harmadik oldalon én vagyok a kislányommal. Itt kb. egy éves.
És végül, de nem utolsósorban, újra elővettem nagymamám fényképét, és ezt alkottam vele:
Nagyon illik hozzá a készlet, úgy érzem. És egyre nagyobb gyakorlatom van a csokor készítésben :)

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Csodálatos minden alkotásod! Hogy van ennyi mindenre időd? Én még kommentelni sem tudtam ma, nemhogy alkotni! Megemelem a kalapom!!! :)

Keresés ebben a blogban

Miner kereső