Translater

2009. december 1., kedd

Indul a vonat Nagykarácsonyba :)

Újabb utazásra hívlak benneteket. Megérkezett az STS menetrendszerű járata, amely ezúttal Nagykarácsonyba szállítja utasait ;)
Akinek még nincs karácsonyi készlete, az ragadja meg az alkalmat, és gyűjtse be ezeket a remek kis alkotásokat.
Megint ajánlom figyelmetekbe Ányi és Kovaxka részletét is, ugyanis ők is beszálltak az alkotásba.
De amúgy is van miből választani, ugyanis több, mint 40 állomása van ennek a vonatnak. Akkor tehát bőröndöket, utazótáskákat, hátizsákokat előkészíteni. Indulásképp az én részletemet innen szedhetitek le. :)
Mutatom is, hogy mit alkottam:



image is linked

Olyan szerencsés vagyok, hogy LaceE barátom már készített is egy oldalt a készlettel, így ilyet is tudok már mutatni nektek:

Köszönöm LaceE!

És akkor jöjjön a többi állomás listája!

Jó utat kívánok mindenkinek!


A valóság tükre -Itt vagy most / You are here

9 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű készlet! És az oldal is, ami vele készült! Már el is vittem! :)

Rucola Designs írta...

Imádom, szuper lett! :) Kedvenceim a karácsonyfák! :)

Krisz írta...

Nagyon szép lett! Minden része nagyon tetszik!
köszi.:)

Kriszta (hozak) írta...

Klassz készlet lett! nagyon tetszik.

eralilla írta...

Hű de szuper! Értem már a hallgatás okát! Köszi!

LaceE írta...

Öröm a készlettel dolgozni :) Én köszi, hogy korábban használhattam :)

Névtelen írta...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 14 post on Dec. 01, 2009. Thanks again.

MonkingsMusings írta...

Thank you.

Dawn írta...

Thsnks so much

Keresés ebben a blogban

Miner kereső